Wednesday, November 6, 2013

Le Stripes

tco

tco

tco


tco

tco

tco

tco

tco

        Wearing : Sunglasses,blazer / H&M,necklace / DIY (tco design), bag / Louis Vuitton,shirt / Takko,pants / C&A, boots / Pimkie,ring / Bulgari

  Stripes are never enough even in November.This month I prepared a more interesting, simple combination.It's all about basic clothes.Black & white ,that you can never go wrong,small dose of accessories which I used in this outfit and also you have to have something precious,like bag of Louis Vuitton and ring of Bulgari.Hanging out with friends, coffee and a couple of gossip about fashion and out spontaneously photo shoot.By the way if you are follow me on my Facebook Fan page you can see my video of new closet and also will be short video of this outfit.

  Pruge nikada nisu dovoljne za bilo koje doba,pa cak i u novembru.Ovak mjesec sam pripremila dosta kreativnih,zanimljivih kombinacija.Sve je u vezi osnovnih stvari,koje mozete iskoristiti.Crno-bijela kombinacija sa kojom ne mozete nikada pogrijesiti,minimalni detalji kao sto sam ja iskoristila za ovaj outfit.Geometrijski lancic ,kojeg sam napravila prije mnogo godina i jako ga volim i rado ga nosim.Ali lijepo je imati i nesto dragocijeno u svom carstvu kao npr. torba od Louis Vuitton i prsten od Bulgaria..Da ne odugovlacim,druzenje sa prijateljima,kafa i mala doza traca o modi.I na kraju ,kao slag je i ovaj spontano foto snimanje.
I ako me pratite na mojoj Facebook fan stranici,mogli ste pogledati video o mom novom gardaroberu,kojeg sam jaaako dugo cekala da se napravi onako kako sam htjela.I jos uz to bit'ce i video o danasnjem outfitu.

                                                                            With love,

SHARE:

8 comments

  1. Predivna si Ilvana,a outfit je fantastican i pozaina....ma jednostavno uzivam u tvojim postovima. <3

    ReplyDelete
  2. You are wonderful girl.Love your bag <3

    ReplyDelete
  3. Ti si zeno premocna,nasa Tesanjka.<3 :-****

    ReplyDelete
  4. Prekrasna kombinacija, bas sijas ljube moja :******

    ReplyDelete
  5. Hello dear, nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

    My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Draga Ilvana,dok sam ja skontala kako ti se komentarise na blogu..ali evo da i ja kazem da si ti stvarno kreativna i da sam te takvu modernu i zapamtila jos kada si bila mala.:)) Samo tako nastavi i radoh te podrzavam.Pozdrav iz Tesnja!

    ReplyDelete

Thank you sooo much for reading my blog,you make me happy.And i
hope you understand that i won´t allow any offensive or unobjective comments.
Any other comments are welcome. If you have any questions just send me email :ilvana.alikadic@yahoo.com.
I heart you

with love,Ilvana

Blogger Template Created by pipdig